Dagen efter Halloween

(Inlägget har inte velat kommit upp så lägger upp det nu)

Hejsan hoppsan 1 november idag! Därför rubriken :)
17-18 så har jag o kevin vart tillsammans/träffas i ett halv år woho !!
Vi har inget datum så vi har bestämt o ta den dagen vi träffades eller dagen efter vi träffades för första gången vi pratade med varandra. Heheh hoppas nu förstår vet inte hur jag ska förklara :)
Sitter i köket hos kevin och väntar på att min mormor ska svänga förbi o hämta upp mig, ska till henne nu o sova där tills imorgon :)
Ska ta spruta imorgon äta middag hos mor och sova hos kevin. Får se vad vi två gör på kvällen :)

Nä ju kommer mormor dags för mig att gå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0