Höstlov

Woho!! Det är äntligen höstlov!! Känner att jag verkligen behöver det eftersom skolan tar all min energi. Och när man har höst lov så betyder det att det verkligen är höst. Finns inget kvar att försöka slippa inse att det är höst..
Ja vad ska jag göra på lovet då? Hmm jag vet riktigt inte, idag är jag hos pojken helt ensam hemma, har filmat hur huset ser ut eftersom det är så svårt o ta bild, eftersom det är så många som undrar hur det ser ut hehe. Jag har glott på byggare bob förut o satt nyss vid datorn o spelade the sims hehe nörd hehe. Nu tänkte jag duscha och göra mig fin för kevin som är duktig o är på jobbet o skitar ner sig 😁

Juste varför är jag helt ensam hemma hos pojken så är det för att hans föräldrar o lillebror är i cran canaria (stavning?) i deras hus den här veckan, var grymt sugen på att hänga med hehe, kevin skulle inte ha tillåtligt det tyvärr.. Aja ska slänga på ansiktsmasken nu. Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0