Måndag

Hejsan hoppsan här sitter jag helt själv i Kevins rum, hans mamma sitter där nere och gör något. Har ingen ork att gå ner och vara social mot henne, sorry knodden hihi. Skulle åkt till skolan idag men det gick inte, helt slut i min kropp och jag trodde seriöst att min hals skulle döda mig när jag vaknade imorse hade så jäkla ont i den och huvudet ska vi inte prata om.. Usch vill vara frisk nu! vill träna men ingen träning för mig ikväll hoppas att jag kan det på onsdag eftersom det är seriepremier på FREDAG!! fyfan vad jag har längtat!
Som sagt sitter jag här, väntar tills Kevin har slutat jobbat så jag kan mysa lite med honom, åker till min mamma ikväll. Åh vad jag saknar henne!!

Ni får ha det så bra, hoppas jag får suget att börja blogga igen och att ni kommer tillbaka :)
PUSS PUSS

Bjuder på en bild på min charmiga pojkvän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0