Matte

Här sitter jag o har matte. Jag fattar inget!!!! Åh trött jag blir. Varför måste matte vara så komplicerat??
Det är en dålig nyhet idag
Den bra nyheten är att Kevin och jag ska hämta tapeterna idag wohooo !!! Dock så tar det ett tag tills de hamnar på väggen eftersom han som ska tapetsera är upptagen hela tiden, man han ska försöka göra så fort han kan hoppas det är snart.
Slutar skolan 15.35 idag och vill bara hem mår dåligt och kroppen vill inte riktigt fungera idag.. Hoppas jag orkar plugga sen när jag kommer hem ligger efter i rätt mycket tyvärr.
Ska ge matten en till chans sen stänger jag igen böckerna och tar onsdag. Hoppas eran dag är bättre än min puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0