Orkar inte

Hej! Jag ligger just nu i min säng, hade tänkt att åka till skolan idag fast det är en onödig dag för mig. Engelska prov sen idrott, fick häftet i tisdags och jag tog aldrig hem det, jag är fortfarande sjuk så jag får inte träna. Men jag blev hemma ändå tack vare att jag knappt har sovit något och när jag vaknade imorse så hade Kevin ringt mig 10 gånger plus att han hade pratat in ett meddelande som var väldigt konstigt. Hör att han säger något i början men hör inte vad sen något om skjuta, sen blir det tyst i någon sek sen hör man hur han typ spyr o sen är det bara tyst.. Så jag har ringt honom nu 10 gånger som hade gjorde mig o spelat in ett meddelande, haha får hoppas han svarar snart!! Börjar bli orolig där av varför jag inte åker till skolan.

Jag har verkligen ingen lust att åka till skolan, vet inte om det är för att Kevin inte är hemma eller för jag bara inte orkar med skolan.

Idag är det torsdag inte så långt kvar tills han kommer hem!!! De ska försöka komma hem på söndag så jag håller mina tummar att det blir så.

Nej ska kolla på gossip girl nu och hoppas han ringer snart. Saknar han så jävla mycket.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0